Trka do "IDEALNOG SEBE"

07:20


                "Idealni ja" predstavlja sliku o sebi koju osoba osmišljava, kojoj teži i želi da je dostigne.
To se može odnositi na određene lične karakteristike, status, pozicije, emotivne relacije, karijeru i sl. Ukoliko već postoji neki osmišljeni idealni ja, samim tim, jasno je da je trenutna slika o sebi nedovoljna.

O čemu se zapravo radi u ovoj trci. Za početak morate se vratiti unazad i pogledati koliko ste idealnih ja do sada osmislili, sustigli, prestigli?













Recimo da ste u prošlosti idealnog sebe 
zamišljali sa fakultetskom diplomom. Kada ste dobili diplomi, vaše idealno ja promenilo se, vaš idealni vi sada je zaposlen u dobroj firmi. Zaposlili ste se. Vaše idealno ja menja se u - zaposlen i oženjen. Oženili ste se, vaše idealno ja postaje čovek sa fakultetskom diplomom, koji se zaposlio na dobrom radnom mestu, koji se oženio i koji je proširio porodicu. Koji je to vaš sledeći "idealni ja". To je začaran krug.




To je vaša potraga za nečim većim. Zašto mislite da morate biti nešto veće od onoga što već jeste?

Kako da to iskoristimo i pretvorimo u nešto pozitivno?

Naša stalna težnja ka nečim većim može biti produktivna, ona daje snagu, volju i motivaciju da radimo na sebi, da postignemo bolje rezultate. Iskoristite to, ali koristite umereno! Nemojte pucati predaleko i previsoko, već samo korak dva unapred. Taman onoliko koliko možete unapred, a da se ne udaljite previše od vašeg sopstvenog JA i vašeg bića kakvo zaista jeste. Ukoliko idete predaleko, razočaraćete se. Postavite sebi ostvarive ciljeve, koji su u skladu sa vašim realnim mogućnostima. Jedino tako možete postići zadovoljstvo sobom. Ne oslanjajte se na svoje idole. Usmerite se njima, ali nikada nemojte težiti da budete isti. Vi ste jedni, posebni i jedinstveni! 
Setite se samo - i vi ste nekome idol! Dok vi zamišljate sebe na nekom višem mestu, neko upravo baš sada želi da bude u vašoj trenutnoj poziciji. 

Ova uzlazna linija se nikada ne prekida, iza jednog idealnog ja, javlja se drugo idelano ja i tako u beskraj.

Trka za idealnim ja nikada ne prestaje. morate reći sebi da ste sada u ovom momentu IDEALNI VI, samo želite više.

You Might Also Like

0 коментара

Омогућава Blogger.